سید علیسید علی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

سید علی

6 ماهگی

1392/1/22 10:13
نویسنده : مامان سیدعلی
502 بازدید
اشتراک گذاری

٦ ماهکی علی آقا بخیر و خوشی گذشت

اولاش که شدیدا مشغول خونه تکونی بودیم و با بچه واقعا سخت بود، وسطاش هم که رفتیم مسافرت.اول رفتیم اصفهان و برا سال تحویل رفتیم ابیانه و بادرود و لحظه سال تحویل حرم آقا علی عباس (ع) بودیم.

بعد اومدیم شیراز و یکی دو روز استراحت کردیم و رفتیم ولایت آقا جون.علی آقا تو مسیر همش میخواست فضولی کنه و اینور و اونور بره اما چون تو ماشین  جانبود و خطرناک هم بود ، خیلی بدآرومی میکرد .فقط هم وقتی میخوابید میشد بذاریش تو صندلی ماشین.

برا شیر خوردن هم حسابی اذیت میکرد و من تو خونه های مردم باید دنبال یه اتاق میگشتم که بشه درازکش اونجا به بچه شیر داد.

توی سفر با اینکه خیلی خوش میگذشت اما همش دلشوره بعد از تعطیلات را داشتم چون باید برمیگشتم سر کار و اینکه باید از بچه ام جدا میشدم اعصابمو خرد میکرد.فقط خدا به دوتامون کمک کنه که بتونیم دوری همدیگه را تحمل کنیم /خنثی/

اینم چندتا عکس از 6 ماهگی

 

 

علی آقا را توی 5 ماه و 22 روزگی روز 8 فروردین چشوندیم.بچه ام خیلی علاقه داشت زودتر غذا بخوره .همش توجهش به غذاهایی که ما میخوردیم بود.خودشو مینداخت تو سفره که غذا بخوره اما چون دکتر اجازه نمیداد ما هم حرف گوش کردیم  و بهش غذا ندادیم!!

روز اول با یه قاشق فرنی شروع کردیم.عـــــــــــــــــــــزیزم همچین دو دستی کاسه و قاشق را چشبیده بود که اگه یه کاسه هم بهش میدادی میخورد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سید علی می باشد