سید علیسید علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

سید علی

8 ماهگی

1392/5/29 13:04
نویسنده : مامان سیدعلی
632 بازدید
اشتراک گذاری

علی آقا این ماه مشهدی شد .از 13 تا 16 خرداد یه سفر رفتیم مشهد.با اینکه خوش گذشت اما اولین تجربه سفر با یه بچه بوذ و بسیار سخت گذشت.مخصوصا اینکه برای خوابیدن و شیر خوردن خیلی اذیت میکرد و بعضی جاها من دیگه وقعا کم میاوردم .آرزوی یه زیارت درست و حسابی هم به دلم موند و نتونستم زیارت کنم.همش یه گوشه مینشستم و مردمو نگاه میکردم و حسرت میخوردم چون تا کتاب دعا هم دست میگرفتم علی فوری میخواست بخوردش! گرسنه میشد و توی شلوغی هم نمیتونست شیر بخوره و بخوابه و بیقراری میکرد.اما روی هم رفته تجربه خوبی بود.

کاملا دیگه چهار دست و پا میره و دستشو میگیره به مبلا و بلند میشه.بسسسسسیار شیطون شده و شیرین دوس داری بخوریش.

وقتی بازیش میگیره دستاشو روی یه چیزی محکم میکوبه.

وزنش هم 8300 شده

هفت ماه و یک هفتگی پروژه سنگین کوتاه کردن مو را داشتیم.که اجدادمون همگی جلوی چشامون ظاهر شدن

سید علی قبل از عمل:

سید علی بعد از عملقلب

بقیه در ادامه مطلب

سید علی و روز پدر

سفر مشهد در سن 8 ماهگی

سید علی و شیطونی در هواپیما

سید علی و همزادش ریحانه خانوم در حرم امام رضا (ع)

سید علی و ریحانه خانوم در هتل

جالب این بود که یکی که دست میکرد تو دهنش اون یکی هم تقلید میکرد!!!

سید علی و خواب ناز در حرم

سید علی و ادا اطفار درآورن برای خواب و اینکه ما مجبور بودیم براش ننی درست کنیم و تکونش بدیم تا بخوابه

سید علی و تب رزوئلا

4 روز تب داشت و از روز پنجم دونه ها ریختن بیرون و سه روز هم بودن

سید علی و دیدار دوستان نینی سایتی در مشهد

سید علی و امیر رضا خان در کوه سنگی

سید علی و امیر رضا خان و آقا نیمای گل در حرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

کوثرم
28 خرداد 92 8:39
عزیززممم..سید مشهدی علی ایشالا صد و هشت سالگیتو ببینن پدر و مادرت و بدی و بیماری همیشه ازت دور باشه
مامان نــــــــــورا
28 خرداد 92 16:00
عزیزم خدا کنه دیگه مریض نشی و همیشه ساد و خندون باشی . فدات بشم خاله جون
مامان سها
29 خرداد 92 10:42
سلام مامانی سید علی خوشگل.با اجازه وب پسر نازتو توی وب دخملم لینک کردم
مامان سید عرشیا
2 مرداد 92 0:02
من اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم دیدم نوشتین سید علی جون تب روزئولا گرفته دیدم پسر من هم این علائم را داره ولی نمی دونستم چی هست. حالا می خوام فردا ببرمش دکتر.خدا کنه هیچ بچه ای مریض نشه. خدا سید علی عزیز را براتون حفظ کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سید علی می باشد