سید علیسید علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

سید علی

سیسمونی

1391/8/1 0:50
نویسنده : مامان سیدعلی
3,471 بازدید
اشتراک گذاری

١٥ تیر ماه مصادف با نیمه شعبان میلاد امام زمان (عج) برا گل پسرم مراسم سیسمونی برون گرفتیم. یه مراسم گرفتیم و مداح دعوت کردیم و همسایه ها و دوست و آشنا و فامیل هم اومدن .مداح هم اول با زیارت آل یاسین شروع کرد و بعدش کلی شعرای قشنگ خوند و همه شاد شدن وحسابی به همه خوش گذشت. غذا هم کوفته سبزی و ساندویچ کتلت ، بستنی ، میوه ، شیرینی و کاهو ترشی دادیم. خونه هم حسابی شلوغ شده بود که جا نبود خودمون تو پذیرایی بشینیم . اما من چون مهمون از اصفهان آمده بود و سه روز خونه بودن و اینکه درگیر کارای مراسم بودم حسابی خسته شده بودم و پاهام بدجور ورم کرده بود.اینقدر درد میکرد که نمیتونستم رو زمین بذارم راه برم.اما خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت و به خستگیش می ارزید.

مامان جون هم زحمت کشیدن به من یه پلاک و ان یکاد  هدیه دادن.

خانواده بابایی هم زحمت کشیدن کلی غذاهای خوشمزه برا من (دلمه ، آش دوغ ، مرغ شکم پر ، ماهی شکم پر و کباب) آماده کردن و برا شما هم کلی لباس هدیه آوردن

اینم چند تا عکس از سیسمونی پسر من:

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سید علی می باشد