سید علیسید علی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

سید علی

تولد 4 سالگی

1395/6/29 10:47
نویسنده : مامان سیدعلی
351 بازدید
اشتراک گذاری

شهریور ماه ، بابایی دیگه منتقل شد بندر لنگه و من توی شُک بودم که چه جوری از پس ریحانه سادات و شما و کارای اداره و خونه بر بیام. خیلی شرایط روحی بدی داشتم. همش فکر میکردم لنگ میزنم نمیتونم زندگیو جمع و جور کنم. شما دوتا هم بسیار وروجک و شیطون. اینکه قرار بود ریحانه ساداتو بذارم مهد خیلی اذیتم میکرد. دل و دماغ تولد گرفتن نداشتم. اما به خودم اومدم گفتم تا کی میخوای بشینی غصه بخوری. خودتو جمع کن دختر!! عزممو جزم کردم قبل از ماه محرم ، شب عید غدیر براتون تولد بگیرم. چون ولیمه شب غدیر هم خیلی ثواب داشت ، هم اینکه تولد بابایی و ریحانه سادات 26 شهریور بود ، تولد شمام 15 مهر ، بهترین موقع شب عید غدیر بود 29 شهریور ،اول زنگ زدم به بابا که میتونی برا عید غدیر خودتو برسونی. گفت آره. مرخصی میگیرم و میام. به فک و فامیل هم زنگ زدم و همه گفتن حتما میایم. حالا من فقط دو روز وقت داشتم. نصفشو هم که سر کار بودم! شبا هم پروژه خوابوندن شما دوتا خیلی خستم میکرد. یهو میدیدی 2 ساعت تمام من درگیر بودم. خدا رو شکر دایی مهدی اومد و همرام برا سفارش شام و کیک و خریدا اومد. وسایل تزیینو و تولد را هم از قبل خریده بودم اما چون بابایی در گیر کارای پایان نامش بود وقت نمیشد تولد بگیریم. بابا بیست وهشتم ساعت 2 شب رسید خونه ومن سواستفاده کردم گفتم تا دهنت بازه این 4 تا بادبادکو بچسبون. وسط کار بابا همون کف پذیرایی ولو شد و خوابید و من تا 4 صبح داشتم تزئین میکردم. صبحم رفتم اداره . بابا هم 31 شهریور دفاع داشت نتونست به ما کمک کنه همش سرش تو لب تاب بود. مهمونا ساعت 7 دیگه اومدن. بابا هم ساعت 8 با استادشون قرار داشت و رفت. ساعت 9 دیگه برا کیک و شام رسید . البته خب مراسم تولد خودشم بود.خدا رو شکر با همه سختی که برای من داشت جشن خوبی بود . به همه خیلی خوش گذشت. کلی هم هدیه گیرتون اومد.

ریحانه سادات که از ذوق اینقدر راه رفت که توی همه عکساش در حال حرکته. اصلا هم سمت ما نیومد برای شیر خوردن. شما هم از دیدن کادوهات خیییییلی ذوق زده بودی. اخر مجلسم دایی مهدی را کردن سوژه و کلی واسونک براش خوندن و دست زدن براش که قراره دوماد بشه

عکس های توی ادامه مطلب :)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سید علی می باشد