سید علیسید علی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

سید علی

یلدای 95

1395/10/8 12:37
نویسنده : مامان سیدعلی
434 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلدای امسال شما ماشالا عاقل شدی و حالیته که یلدا اصلا چیه. تو مهدم یه شعر شب یلدا یادتون دادن . خیلی ذوق داشتی. بابایی هم شکموووو هی میومد ذوق میکرد خوراکیا رو میدید. امسال یهووی به کله ام زد میزو شکل کرسی درست کنم. اما ماشالا به جونتون مگه میذاشتین!! هی من میزا رو مربعی میکردم شما هر چی گل میز بود میاوردی میذاشتی کنارش میگفتی این میزه مونده!! زیر کرسیم تمام ماشیناتو آوردی ریختی. ننه نقلی هم که نمیذاشت من وسایلو بچینم. همه رو پخش و پلا میکرد. فرستادمش بالا سه سوته خودم میزو چیدم. البته شب یلدامون زود تموم شد چون وسط هفته بود همه هم فرداش کار داشتن و کلاس داشتن. تند تند خوراکیا رو خوردیم و تموم شد.یک ساعتم نشد !

شعری که امسال یاد گرفتی

شب یلدا شده باز ،،، بچه ها خبرخبر
ننه سرما دوباره ،،،،برمیگرده از سفر
بابا امشب خریده ،،،آجیل و هندونه
مامان مهربونم ،،،فال حافظ میخونه
ننه جون کنار من ،،،میشینه قصه میگه
همه با هم دور هم ،،،میره تا سال دیگه

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سید علی می باشد